SEO specialistai, kuriuos privalai žinoti
|Jei bent kiek domiesi SEO, tinklalapių optimizavimo gudrybėmis, tuomet turi ir žinoti žmones, kurie daugiausia dalinasi žiniomis, savo įžvalgomis ir kuriais verta pasitikėti bei suklusti, kuomet jie kalba. Verslo žurnalas Forbes yra išskyręs pagrindinius SEO guru pasaulyje. Pasidalinsime top 5 sąrašu, kuris formuoja visą SEO rinkos bruzdesį ir nuo kurių priklauso SEO paslaugos teikėjų veiksmai. Žinoma, tokių asmenybių turime ir Lietuvoje, tačiau šį kart apsiribosime pasaulinio mąsto pripažintais specialistais.
Matt Cutts
Google kovos su interneto šiukšlėmis grupės lyderis, kurį galima laikyti ir atstovu spaudai, kadangi jis dažniausiai atsako į visus su SEO, paieška, Google susijusius klausimus. Jo sukurti ir bloge skelbiami video atsakymai į tinklalapių administratorių klausimus yra daug ko pagrindas, jo atsakymais remiasi daugelis kitų SEO specialistų, kadangi tai žmogus iš paties Google vidaus, taigi jis viską teoriškai ir praktiškai žino geriausiai.
Rand Fishkin
Geriau žinomas kaip Moz.com įkūrėjas ir vienas pagrindinių Moz blogo autorių. Moz.com yra vienas ryškiausių informacijos resursų, kuriame aptariamas SEO optimizavimas, Google algoritmai, klaidos, patarimai ir tendencijos. Šiuo metu Moz.com ne tik blogas, forumas, tačiau ir galingi įrankiai, resursai Seo specialistams. Tuo tarpu pats Rand Fishkin yra ne tik puikus specialistas, tačiau ir puikus oratorius, galintis pasigirti sakęs kalbas didžiausiose konferencijose ir renginiuose.
Aaron Wall
SEOBook įkūrėjas. SEOBook yra seniausias blogas apie SEO, kuris vis dar yra nuolat atnaujinamas. Blogas buvo kurtas su intensija dalintis „pasidaryk pats“ tipo informacija, tačiau išsivystė į didelį projektą, buvo sukurta elektrininė knyga, kurią Aaron Wall pardavė daugiau nei milijono kopijų tiražu. Tai žmogus, kurio nuomonės klauso kiti ir kurį cituoja jau ne vienerius metus ir cituos dar ilgai.
Danny Sullivan
SearchEngineLand įkūrėjas ir redaktorius. SearchEngineLand vienas sėkmingiausių ir pelningaiusių SEO naujienų portalas, kuris užkelia kartelę visiems kitiems bei patenka į top 3 portalų sąrašą, apie kuriuos pirmiausia sužino kiekvienas SEO specialistas. Įdomus faktas yra tai, kad Danny Sullivan taip pat buvo ir kito galingo portalo Search Engine Watch įkūrėjas, tačiau 2006-aisiais pardavė portalą už 43 milijonus JAV dolerių. Ne iš kelmo spirtas vyrukas.