„Tele2“ investuoja į jaunųjų analitikų ugdymą

Lietuvos mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ jaunuosius šalies analitikus kviečia tobulėti ir išmėginti savo jėgas. Įmonės įsteigtoje „Big Data Akademijoje“ 10 labiausiai motyvuotų jaunuolių turės galimybę mokytis didžiųjų duomenų analitikos paslapčių iš geriausių savo srities profesionalų, o geriausi kandidatai bus pakviesti dirbti „Tele2“.

„Technologijų inovacijos jau dabar tampa kiekvieno mūsų kasdienybe. Tikime, kad tik technologiškai išprusę žmonės ateityje galės prisidėti ne tik prie savo, bet ir prie Lietuvos gerovės, todėl dedame didžiules viltis į jaunuosius specialistus“, – teigia Ignas Brazdauskas, „Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius.

Prognozuojama, kad dar iki 2020-ųjų didžiųjų duomenų analitikų poreikis pasaulyje išaugs beveik 30 procentų. Prisidėdama prie „technologinės“ revoliucijos Lietuvoje „Tele2“ įsteigė „Big Data Akademiją“, kurioje gabūs jaunuoliai galės mokytis didžiųjų duomenų analitikos.

Nors praktika daugiau orientuota į matematikos ir ekonomikos studentus, teikti paraiškas į šiuos mokymus gali visi norintys. Paraiškų laukiama iki lapkričio pabaigos. Vertindama jas, „Tele2“ atrinks 10 labiausiai motyvuotų ir geriausiai reikalavimus atitinkančių kandidatų. Jiems bus apmokėta speciali studijų programa mokykloje „Vilnius Coding School“.

Iš šių dešimties kandidatų bus atrinkti 4 mokymų dalyviai, kuriems bus pasiūlyta apmokama praktika įmonėje. Geriausi ir didžiausią pažangą parodę praktikantai gaus ir realų darbo pasiūlymą. Mokymai startuos ateinančių metų vasario mėnesį.

„Vis daugiau verslų keliasi į skaitmeninę erdvę, tad duomenų kiekiai auga milžiniškais tempais. Be kvalifikuotų specialistų išgauti naudingą informaciją ir ją panaudoti savo tikslams įmonėms yra vis sudėtingiau. Dėl šios priežasties didžiųjų duomenų analitika yra įvardijama kaip viena perspektyviausių ateities profesijų“, – sako „Tele2“ atstovas.

Pilna „Tele2 Big Data Akademijos“ programa truks penkis mėnesius ir bus orientuota į praktinių įgūdžių lavinimą. Dalyviai mokysis dirbti su „Hadoop“ platforma, prognozuoti klientų elgseną, rinkti tinkamiausius vartotojui pasiūlymus naudojant matematinius modelius, analizuoti reklaminių kampanijų sėkmę.

„Be viso to, jie įgaus žinių apie pagrindinius programavimo principus, išmoks dirbti su klientų baze, analizuoti bei rūšiuoti išorinius ir telekomunikacijų duomenis. Tai specifinės žinios, todėl norėdami užtikrinti kokybiškus mokymus į pagalba pasitelkėme geriausius šios srities „Tele2“ praktikus ir akademinio pasaulio atstovus“, – sako I. Brazdauskas.

Pranešimą paskelbė : Justina Dirsė, UAB „Publicum“