SEO mirs 2018? Išgraužkit!..

Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šių metų pradžioje atsirado keletas „rimtų“ SEO specialistų, kurie pareiškė, kad SEO miršta ir 2018 metai bus tikrai jau paskutiniai SEO gyvavimo metai. Po to SEO paslaugų teikėjai nebeturės darbo ir jų patirtis niekam nebebus reikalinga.

Tai nesąmonė! Melas, plepalai ir pigus reklaminis triukas, kuriuo siekiama tik dar kartą pasireklamuoti.

SEO nemiršta ir nemirs. Ir Google tai patvirtina. Štai keletas pasvarstymų, kodėl.

Kokie SEO specialistų ir Google santykiai?

Paprastai Google santykiai su SEO specialistais yra draugiški, kolegiški. Google atstovai su šypsena žiūri į visus bandymus spėlioti, kaip veikia Google paieškos mechanizmas, tačiau nuolatos informuoja apie pasikeitusius reikalavimus. SEO specialistai yra tie žmonės, kurie padeda Google dirbti, nes taip laikomasi jų nustatytų reikalavimų puslapiams.

Dėl šios priežasties SEO niekada nemirs – juk reikės, kad milijonai puslapių būtų padaryti pagal jų reikalavimus. O kas jeigu ne? Kai Google algoritmas nebesupras, kurie puslapiai geri ir jų neberodys paieškos rezultatų viršuje, dalis auditorijos ieškos alternatyvių paieškos sistemų. Iš to laimės tik Microsoft Bing ir nepriklausomas Duckduckgo arba regioniniai Baidu ir Yandex. Google tai reikštų pelno praradimą iš reklamos, todėl su SEO specialistais ir toliau bus dirbama glaudžiai.

SEO specialistai – dešinioji Google ranka

SEO specialistai padeda Google sužinoti, ko reikia rinkai. Milijono pasiūlymų Google negali peržiūrėti fiziškai, tačiau paskaityti 100 aukščiausio lygio SEO profesionalų pasvarstymus ir pageidavimus tikrai gali. Juo labiau, kad dabar Google paslaugos yra labai kompleksinės. Organinė paieška yra labai susijusi su mokama reklama ir kitomis Google paslaugomis verslui. SEO specialistai gana aiškiai pasako, kas nepatinka rinkai, ko nori sąžiningai dirbantys verslai, valstybinės ir nevyriausybinės organizacijos ar privatūs asmenys. Taip pat jie išduoda, kaip nesąžiningi SEO optimizacijos būdai vyksta ir keičiasi bėgant laikui. Į tai Google irgi atsižvelgia tobulindama savo paieškos sistemos algoritmus.

SEO specialistai informuoja visuomenę apie Google darbą

Iš kur atėjo paskutinės naujienos apie Google paiešką? Ne apie Alphabet kompanijos pasiekimus, bet būtent apie Google paiešką… Iš SEO specialistų. Būtent jie praneša verslui ir visuomenei apie SEO – naujienas, perspėjimus, įvairias diskusijas aktualiomis temomis. Joks tinklaraštis ar pranešimas spaudai nepadeda taip gerai komunikuoti oficialių Google pozicijų. Geriausiai tai daro SEO profesionalai visame pasaulyje išnarstantys net ir kelių žodžių Google oficialių atstovų Twitter žinučių tekstus.

Tai labai patogu Google – sutaupoma milžiniškos lėšos veiklos pristatymui visuomenei. Šis straipsnis prie to irgi šiek tiek prisideda…

SEO specialistai žino naujausią informaciją

Informacijos senėjimo procesas internete yra košmariškas. Aktualus straipsnis ar komentaras po savaitės tampa visiškai nebeaktualus, nors ir randamas pirmose pozicijose. Skaitytojas, kuris nepastebi paskelbimo ar atnaujinimo datos, gauna neteisingą informaciją apie viską. Taip pat ir apie SEO. SEO specialistai savo klientams pateikia naujausią informaciją, kuri yra jiems aktuali. Informaciniame šiukšlyne knaisiotis ne visi turi laiko, todėl čia SEO specialistai yra būtini.

Google nesuinteresuotas SEO mirtimi, nes tai jiems generuoja milžiniškus pinigus. Pavieniai bandymai sukčiauti greitai yra identifikuojami ir sustabdomi, todėl Google autoritetui niekas negresia. Dėl to kalbos, kad SEO praranda savo reikšmę yra visiškai niekinės – priešingai, SEO specialistų vaidmuo darosi vis svarbesnis šiuolaikiniame versle. Prieš dešimtmetį interneto puslapių kūrėjai turėjo vargti, kol įtikindavo verslininkus pasinaudoti jų teikiamomis paslaugomis ir susikurti interneto svetainę. Dabar to daryti nebereikia, nes verslas suvokia, kad be interneto svetainės – niekur… Netrukus tas pats laukia ir SEO paslaugų, nes be SEO – niekur…