AIVA STATYBA sistema kompleksiniam statybos projektų valdymo procesų automatizavimui

AIVA STATYBA sistema kompleksiniam statybos projektų valdymo procesų automatizavimui

AIVA STATYBA programinė įranga automatizuoja konkursų rengimo valdymo, projektų planavimo, projektų darbų valdymo, projektų medžiagų tiekimo valdymo, projektams reikalingų mechanizmų ir įrankių tiekimo bei panaudojimo valdymo, darbininkų laiko apskaitos, mechanizmų remonto valdymo bei sandėlio ir buhalterinės apskaitos uždavinius.

Pagrindiniai automatizuojami procesai ir jų tarpusavio ryšiai:

(Žr. prisegtą iliustraciją)

AIVA STATYBA sprendimas nuo kitų žinomų Lietuvoje ir pasaulyje sprendimų, skirtų statybų bendrovėms, skiriasi tuo, kad automatizuoja ne tik projektų planavimą ar apskaitą, bet ir kompleksiškai visus įmonės valdymo procesus, panaudojant naujausias technologijas: RFID identifikaciją darbininkų laiko apskaitai objektuose bei įrankių apskaitai, aplikacijas mobiliajame telefone, Ganto grafikus ir kt.

AIVA STATYBA programą įdiegę įmonėje, taupysite darbuotojų laiką planavimui, tiekimui ir apskaitai, padidinsite darbininkų darbo našumą, pigiau nupirksite medžiagas, geriau panaudosite savo ir nuomojamus mechanizmus ir įrankius, geriau kontroliuosite išlaidas ir daugiau projektų atliksite laiku ir pelningai. Investicijos į programinę įrangą atsipirks jau per pirmus metus.

Dr. Robertas Šertvytis, +370 698 02977, el. p. robert@aiva.lt 

Pranešimą paskelbė: Lida Lapkienė, MB „Redakcija plius“