5 priežastys, kodėl jūsų verslui būtini skaitmeninės rinkodaros sprendimai

Skaitmenine rinkodara

Šiandien be skaitmeninės rinkodaros sprendimų yra neįsivaizduojamas nei vienas šiuolaikinis verslas. Internetinė rinkodara tampa neatsiejama verslo vystymo ir plėtros dalimi. Tam didžiulės įtakos turi ir vartotojų elgsenos pokyčiai – vis daugiau žmonių jiems aktualios informacijos ieško pasitelkdami internetinę paiešką ir socialinius tinklus.

Tinkamai suformuota skaitmeninės rinkodaros strategija gali padėti išsaugoti jūsų turimus, pakartotinai pritraukti jau buvusius ar atvesti naujus klientus. Jos pagalba galite gerokai lengviau įvertinti investicinę grąžą (ROI), padidinti savo prekės ženklo žinomumą, pagerinti matomumą tikslinės auditorijos tarpe ir sukurti didesnį pasitikėjimą jūsų įmone.

Todėl jei turite nuosavą verslą ir dar nespėjote pasirūpinti skaitmeninės rinkodaros strategijos suformavimu bei jos įgyvendinimu, pateikiame 5 svarbius internetinės rinkodaros privalumus.

1. Patogu ir greita

Didžiulis patogumas ir operatyvumas yra vieni iš pagrindinių bei didžiausių šiuolaikinio internetinio marketingo privalumų. Internetas suteikia galimybę kur kas paprasčiau ir greičiau pasiekti bet kurios šalies rinką. Dėl šios priežasties apsipirkimas šiomis dienomis nebeturi sienų – internetinės rinkodaros pagalba galite akimirksniu pasiekti net ir tolimiausiame pasaulio kampelyje esantį tikslinį vartotoją, kurį gali dominti jūsų siūlomi sprendimai. Tai reiškia, kad skaitmeninė rinkodara efektyviai gelbsti ne tik verslui, tačiau taip pat ir vartotojams.

2. Mažesnės sąnaudos ir didesnis pasiekiamumas

Skaitmeninės rinkodaros pagalba savo teikiamas paslaugas ar siūlomas prekes galima rekomenduoti gerokai mažesnėmis sąnaudomis – lyginant su tradiciniais fizinės reklamos sprendimais, tokiais kaip reklama laikraščiuose, televizijoje, radijuje, reklaminiuose stenduose ir kt. Be to, skaitmeninė rinkodara pasižymi ir gerokai didesniu pasiekiamumu – jūs galite pasiekti tiek vartotojus, kurie naudojasi kompiuteriais, tiek ir tuos, kurie didžiąją dalį laiko internete praleidžia naršydami savo išmaniųjų telefonų pagalba.

3. Efektyvus rezultatų sekimas

Naudojantis skirtingomis reklamos priemonėmis visuomet labai svarbiu veiksniu tampa rezultatų sekimas ir jų vertinimas. Tačiau tradicinio marketingo atveju rezultatų įvertinimas yra pakankamai komplikuotas ir neefektyvus. Tuo tarpu internetinio marketingo pagalba galima pasitelkti daugybę rezultatų sekimui puikiai tinkančių įrankių, tokių kaip „Google Analytics“. Naudojant šiuolaikinius duomenų fiksavimo, surinkimo, susisteminimo ir analizavimo sprendimus, jūs galite efektyviai įvertinti savo pasitelkiamų internetinės reklamos kampanijų našumą. Tai leidžia geriau suprasti, kaip veikia jūsų reklamos strategija – kam turėtumėte skirti didesnį dėmesį, o ko jums vertėtų atsisakyti.

4. Tikslinės auditorijos pasiekiamumas

Ar kada nors susimąstėte apie tai, kodėl daugiau nei 90 proc. lankytojų, kurie apsilanko tinklalapyje, nebūtinai konvertuojasi į klientus? Tai masinė rinkodara. Todėl formuojant savo verslui pritaikytą reklamos strategiją, būtina labai didelį dėmesį skirti nusitaikymui į tikslinę auditoriją. Atlikti tyrimai rodo, kad individualiai suformuota rinkodaros strategija atneša net aštuonis kartus didesnę investicinę grąžą. Skaitmeninės rinkodaros pagalba jūs galite savo paslaugas ir prekes reklamuoti auditorijai, kurią segmentuojate atsižvelgiant į įvairius kriterijus, pvz., vartotojų amžių, lokaciją (šalį, miestą, rajoną ar kt.), pomėgius, lytį, pajamas, išsilavinimą, socialinę klasę, vertybes ir kt.

5. Automatizuoti ir diversifikuoti rinkodaros sprendimai

Dar vienas svarbus skaitmeninės rinkodaros privalumus – tai reklamos automatizavimas. Lyginant su tradicinio marketingo sprendimais, internetinės rinkodaros pagalba daugelį užduočių galite atlikti vos vieno ar kelių mygtukų paspaudimu. Tai reiškia, kad didžioji dalis procesų gali būti visiškai automatizuoti. Taip pat internetinė rinkodara sukuria ir palankesnes diversifikavimo galimybes. Nors didelė dalis vartotojų naudojasi internetu, jie tai daro skirtingais būdais. Vieni daugiau dėmesio skiria informaciniams portalams ar internetinei paieškai, o kiti – socialiniams tinklams. Todėl formuodami savo verslui pritaikytą skaitmeninės rinkodaros strategiją, galite lengviau ir efektyviau diversifikuoti reklamos sprendimus, pasirinkdami „Google Ads“, „Facebook“, „Instagram“ reklamą ar kitas rinkodaros priemones.

Informacija: Skaitmeninės rinkodaros agentūra APG MEDIA.