Žingsniu priekyje: ką „Huawei“ į telefonus įdiegė pirmieji?
|Išmaniųjų technologijų sektoriuje konkurencija yra įtempta labiau nei bet kada. Nenorėdamos atsilikti nuo rinkos tendencijų, kompanijos privalo nuolat ieškoti naujų sprendimų, sugebančių įtikti pirkėjų poreikiams ir netgi juos nuspėti užbėgant viskam už akių. „Huawei“ per savo 32 metų istoriją nuolat tobulino savo produktus ir praplėtė technologijų galimybes. Kompanijos sėkmę garantavo ne tik milžiniškos investicijos į tyrimus ir technologijų plėtrą, bet ir pasirinkta koncepcija.
„Kurdama produktus kompanija dėmesį kreipia į daugybę įvairių aspektų. Visgi klientų poreikiai visuomet yra didžiausias „Huawei“ prioritetas ir kiekviename žingsnyje stengiamasi į tai atsižvelgti. Remiantis šia koncepcija, kompanija sugebėjo pasiekti puikių rezultatų bei rinkai pasiūlyti analogų neturinčių ir unikalią patirtį užtikrinančių sprendimų“, – sako „Huawei“ Baltijos šalių komunikacijos vadovas Mindaugas Plukys.
Kompanijos atstovas pateikia keletą sprendimų, kurie padiktavo sąlygas tolimesnei išmaniųjų telefonų evoliucijai bei sulaukė plataus pripažinimo.
- Perrašė fotografijos taisykles. Vienas didžiausių kompanijos prioritetų visuomet buvo fotografija. Bendradarbiavimas su profesionalios fotografijos flagmanu „Leica“ leido sukurti pirmą pasaulyje dviejų lęšių kamerą. Joje buvo panaudota unikali technologija – dvi juodos ir baltos spalvos matricos, kurios tarpusavyje sujungdavo vaizdą į visumą ir pateikdavo geriausią rezultatą. P serijos išmanieji telefonai visuomet buvo orientuoti į fotografiją, o naujausias „P30 Pro“ modelis, aprūpintas „Leica Quad“ kamerų sistema ir „Super Zoom“ objektyvu, lyderiauja rinkoje bei yra pelnęs ne vieną apdovanojimą.
- Dviguba apsauga. Išskirtinės linijos „Porsche Design“ įrenginiai pasižymi ne tik įmantriu dizainu, bet ir inovatyviais sprendimais. 2018 metais dienos šviesą išvydęs „Porsche Design Huawei Mate RS“ modelis buvo pirmasis pasaulyje, turintis dvigubą pirštų atspaudų skaitytuvą. Ekrane integruota technologija garantavo ne tik aukščiausio lygio apsaugą, bet ir ergonomišką įrenginio naudojimą.
- Ilgas veikimas. „Huawei“ įsitikinusi, kad moksliniai tyrimai turi būti orientuoti ne tik į rinkos sėkmę, bet ir klientų poreikius. Išgirdusi naudotojų pageidavimus, kompanija investavo daug pastangų ir eliminavo vieną didžiausių išmaniųjų įrenginių trūkumų – baterijos veikimo laiką. Dar 2016 metais „Huawei Mate 9“ įrenginyje buvo integruotas 4000 mAh akumuliatorius, o po dvejų metų rinkoje pasirodė „Mate 20 Pro“ modelis su dar talpesne 4200 mAh baterija. Pastarasis įrenginys tapo nauju atskaitos tašku kalbant apie įrenginio veikimo laiką viena įkrova.
- Skaitmenizuotas pasaulis. Kompanija jau ilgą laiką siekia įgyvendinti savo misiją – sukurti tarpusavyje sujungtą intelektualų pasaulį, kuris kiekvienam gyventojui bet kuriame pasaulio kampe galėtų pasiūlyti tai, ko trūksta. Vedini šios vizijos daugiau nei tūkstantis kompanijos inžinierių jau penkerius metus kuria bei tobulina rinkoje lyderiaujančias 5G ryšio technologijas. Negana to, bendradarbiaujant su klientu buvo įdiegta didžiausia pasaulyje bevielio interneto bazinė stotis, esanti 6500 metrų virš jūros lygio. Ji užtikrina, kad Everesto viršukalnėje veiktų interneto ryšys.
- Naujas požiūris į naudotojus. Bendrovė skiria daug dėmesio naudotojams, todėl siūlo ne tik patogų aptarnavimą įgaliotuose servisuose. Pavyzdžiui, sukurta speciali „HiCare“ platforma naudotojams suteikia galimybę vieną kartą, praėjus ne daugiau nei metams nuo P30 serijos įrenginio įsigijimo, nelaimės atveju pakeisti pažeistą ekraną, o kitų modelių savininkams taiko iki 50 proc. nuolaidas.
Nors per daugiau nei 30 metų kompanija jau spėjo įsitvirtinti rinkoje, pasak M. Plukio, ateityje neketinama sustoti. „Huawei“ kuriamos inovacijos ir įvairūs sprendimai yra grindžiami naudotojų patirtimi ir moksliniais tyrimais. Kiekvienais metais daugiau nei 10 proc. savo pardavimų pajamų skiriama moksliniams tyrimams ir plėtrai, kad galėtume tęsti savo misiją ir rinkai nuolat pasiūlyti kažką naujo. Esame dėkingi, kad naudotojai tai vertina“, – kalba M. Plukys.
Pranešimą paskelbė: Inga Petrauskaitė, UAB „INK agency“