Prekės ženklų reitinge „Samsung“ pakilo į šeštą vietą


					Prekės ženklų reitinge „Samsung“ pakilo į šeštą vietą

Vilnius, Lietuva, 2017 m. rugsėjo 28 d. Naujausiame „Interbrand“ pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands 2017“ bendrovė „Samsung Electronics“ nuo pernai metų pakilo vienu laipteliu aukštyn ir dabar užima šeštą poziciją. Skelbiama, kad šiandien šio prekės ženklo vertė siekia 56.2 milijardus JAV dolerių.

„Samsung“ iš reitingo dešimtuko nesitraukia jau nuo 2012 metų – tai parodo nuoseklų prekės ženklo vertės augimą. Kita vertus, šių metų pasiekimas kompanijai – itin reikšmingas. Mat tokį rezultatą technologijų gamintoja  pasiekė, nepaisant pernai metais iškilusių iššūkių. „Interbrand“ įvertinime „Samsung“ sėkmė aiškinama keliais faktoriais: kompanija sugebėjo pavyzdingai bei itin greitai atsitiesti po „Galaxy Note7” krizės, pristatė sėkmingus išmaniųjų telefonų flagmanų modelius bei gali pasigirti puikiais finansiniais rezultatais.

„Samsung“ savo lyderystę dar kartą patvirtino išleidusi pripažinimo sulaukusius išmaniuosius telefonus „Galaxy S8“. Itin sėkmingai kompanijai sekasi ir atminties lustų srityje – čia pastaraisiais metais ji skaičiuoja rekordišką pelną. Be to, puikių įvertinimų sulaukė naujausi buitinės elektronikos produktai, tokie kaip, tarptautinius apdovanojimus gavę šaldytuvai „Family Hub“ ar skalbimo mašina „AddWash“ bei inovatyvių vėjų į televizorių rinką įnešę naujieji „QLED TV“ bei „The Frame“.

„Mūsų prekės ženklo vertės augimą siejame su kompanijos pastangomis nuolat siekti technologinio progreso, leidžiančio pagerinti žmonių kasdienybę, – sakė Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ padalinio vadovas Lietuvoje. – Šių metų įvertinimą laikome ženklu, rodančiu, jog mūsų pastangos iš naujo pelnyti vartotojų pasitikėjimą nenuėjo veltui.“

Apie „Samsung Electronics Co., Ltd.“

„Samsung Electronics Co., Ltd.“ įkvepia žmones visame pasaulyje ir kuria ateitį, taikydama novatoriškas idėjas bei technologijas, kurias diegia televizoriuose, išmaniuosiuose telefonuose, dėvimuosiuose įrenginiuose, planšetiniuose kompiuteriuose, skaitmeniniuose įrenginiuose, tinklų sistemose, atminties renginiuose, puslaidininkiuose, LED sprendimuose. Bendrovė pirmauja kurdama daiktų interneto, išmaniųjų namų bei sveikatos apsaugos skaitmenines technologijas. Įmonėje dirba 307 000 darbuotojų 84 valstybėse. Daugiau informacijos: http://news.samsung.com.

1999 m. įkurta dukterinė kompanija „Samsung Electronics Baltics“ teikia paslaugas trijų šalių rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, ir Estijoje. Tai vienas pirmaujančių prekės ženklų šio regiono buitinės elektronikos rinkoje daugelyje produktų kategorijų. Baltijos šalių padalinys turi 150 darbuotojų trijose šalyse, o 2016 metais kompanijos pardavimai jose siekė 300 milijonų eurų. Daugiau informacijos: www.samsung.com

Pranešimą paskelbė : Ignas Danisas, UAB „Publicum“