Naujienlaiškiai kiekvieno iš mūsų pašto dėžutėje
|Kiek naujienlaiškių jūs gaunate per savaitę? Aš savo el. pašto dėžutėje suskaičiavau 37 laiškus iš skirtingų įmonių, kai kurios įmonės siuntė kelis kartus per savaitę. Esu užsisakiusi 10 interneto svetainių naujienlaiškius.
Iš 37 laiškų atverčiau 4. Tai gan nedidelis skaičius, tačiau kelių įmonių naujienlaiškius tiesiog ištrinu net nedvejojusi, nes šiuo metu jų siūlomos grafinio dizaino ir socialinių tyrimų paslaugos visiškai neaktualios, o atsisakyti šių laiškų tiesiog tingiu.
Kokie el. laiškai dažniau pastebimi?
Be abejo, naujienlaiškių siuntimas turi savo tikslą. Puikiai suprantu, kad pavadinimuose atsiduriantys nuolaidų pasiūlymai ir skambios frazės – nėra atsitiktinumas. Čia turėtų būti gerai apgalvotas tekstas, kuris daug lems, ar naujienlaiškis bus atidarytas, ar ne.
Vienos grožio srities verslo atstovės naujienlaiškius dažniausiai pastebiu ir visada atsiverčiu, turėdama laisvą minutę. Šie laiškai iš kitų išsiskiria tuo, kad atsiliepia į aplinkui vykstančius įvykius, todėl tampa aktualūs mano kasdienybėje. Pavyzdžiui, paskutinis laiškas buvo su antrašte: „Mūsų požiūris ir patarimai apie sudėtingą situaciją Lietuvoje ir pasaulyje“. Atvertusi naujienlaiškį perskaičiau įkvepiančių minčių, kaip eiti į priekį, Lietuvoje įvedus karantiną dėl koronaviruso.
Per dažnas naujienlaiškių siuntimas atbaido
Kita buitinės prekybos el. parduotuvė siunčia naujienlaiškius beveik kas antrą dieną. Jų turinys nuolat kartojasi – siūloma ta pati nuolaida, tik vis kitaip įvardijama antraštėse ir pavadinime. Dažniausiai ištrinu šiuos laiškus net neatvertusi, dėl pernelyg didelio įkyrumo. Jeigu įmonės naujienlaiškių siuntimas būtų vykdomas kartą per savaitę ir pritaikytas man asmeniškai, manau, tikrai juos peržvelgčiau. Juk vienų ar kitų buitinių prekių visada prireikia, tiesiog kartais norisi sulaukti geriausio pasiūlymo.
Dar vienos el. parduotuvės rinkodaros specialistai atsiunčia naujienlaiškį kartą per mėnesį. Jie tikrai neįkyri. Pritaiko man asmeninę nuolaidą kontaktiniams lęšiams akims, kuriuos anksčiau buvau pirkusi. Tai vienintelis naujienlaiškis, kurį atvertusi norėčiau dar kartą užsisakyti savo pamėgtus lęšius su nuolaida. Vienintelis trūkumas, kad naujienlaiškį atsiunčia, kai mano kontaktinių lęšių galiojimo laikas dar nėra pasibaigęs. Taigi, šiai įmonei patarčiau stebėti, kas kiek laiko siunčia savo naujienlaiškius klientams ir jiems tikrai geriau pavyks vykdyti pardavimus naudojant el. laiškų tiesioginę rinkodarą.