„Instagram“ turinio kūrėjai nuo šiol gali su sekėjais bendrauti artimiau: nauja funkcija „Broadcast channels“ jau veikia ir Lietuvoje
|„Instagram“ pristatė „Broadcast channels“ – galimybę turinio kūrėjams bendrauti su savo fanais „vienas-daugeliui“ principu (angl. one-to-many). Trečią vietą pagal populiarumą išlaikantis socialinis tinklas „Instagram“ nuolatos pristato naujas funkcijas ir įvairius atnaujinimus, kurie būtų būdingi tik šiai platformai.
„Turinio kūrėjai dabar gali tiesiogiai dalintis savo mintimis ir pasiūlymais su sekėjais. „Broadcast channels“ vizualiai atrodo kaip įprastas susirašinėjimas „Instagram“ platformoje, tačiau turinį skelbti gali tik kanalo kūrėjas. Vartotojai turi galimybę gauti savo sekamų žmonių įprastas ir balso žinutes, į jas reaguoti, dalyvauti sprendžiant ar siūlant, pavyzdžiui, ką nuomonės formuotojas valgys pietums. Norint tapti tokio tiesioginio kanalo dalimi „Instagram“ vartotojams tereikės priimti jų sekamo turinio kūrėjo pakvietimą prisijungti“, – teigia „Tele2“ skaitmeninių kanalų turinio vadovė Justina Antropik.
Bendravimas su savo sukurta bendruomene
Lietuvoje jau veikianti funkcija „Broadcast channels“ siūlo naujas galimybes „Instagram“ nuomonės formuotojams. Nuo šiol jie galės tiesiogiai dalintis mintimis, naujienomis su savo suburtu gerbėjų ratu. Sekėjai, prisijungę prie sekamo žmogaus kanalo, galės pamatyti akimirkas iš užkulisių ir išreikšti savo nuomonę reaguodami į kiekvieną žinutę ar nuotrauką jaustukais.
„Nors turinio kūrėjai Lietuvoje šiuo įrankiu naudotis dar neskuba, jie taip pat jau gali pakviesti norimą pašnekovą prisijungti į „Broadcast channel” viešą pokalbį. Jame jie gali skelbti naujienas apie bendradarbiavimus su prekių ženklais ar kviesti sekėjus stebėti diskusijas“, – teigia J. Antropik.
Toks diskusijų stebėjimas leidžia kanalo žiūrovams lengvai išreikšti palaikymą vienai ar kitai pusei ir parodyti, kuris argumentas yra stipresnis.
„Instagram“ – pirmaujančiųjų trejetuke
„Smart Insights“ 2023 metų duomenimis, „Instagram“ populiariausių socialinių medijų reitinge dalinasi trečią vietą su „WhatsApp“ susirašinėjimo platforma. Abi „Meta“ įmonės platformos yra itin populiarios, tačiau jų paskirtis skiriasi.
Lyginant su praėjusiais metais, „Instagram“ vartotojų skaičius išaugo 6 proc. Ir nors šią platformą lenkia kitos „Meta“ platformos – „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Youtube“ – „Instagram“ atsilieka vartotojų pritraukimu nuo kitų augančių platformų. Nors, pavyzdžiui, „TikTok“ yra šeštoje vietoje bendrame reitinge, šios platformos vartotojų skaičius išaugo net 16 proc. Tokia pačia tendencija pasižymi ir „BeReal“, kurios naujų naudotojų skaičius išaugo net 313 proc.
Siekiant išsilaikyti reitingų viršuje, „Instagram“ kūrėjai reguliariai diegia atnaujinimus ir siūlo naujas funkcijas. Pastariesiems atnaujinimams būdingas bendras motyvas – naudotojų artimų draugų ratas (angl. close friends). Šis artimų žmonių ratas yra sudarytas paties vartotojo, tad atrinktiems draugams paskelbtos nuotraukos nebus viešai matomos visiems kitiems vartotojo sekėjams.
Artimų draugų rato pasirinkimas, žymimas žalios spalvos apvadu, yra vis dažniau matomas tarp „Instagram“ naudotojų publikuojamų istorijų. Virš „Instagram“ susirašinėjimų galima matyti tų sekėjų, kuriuos sekate ir patys, mintis. Su pastarosiomis „Instagram“ funkcijomis „Broadcast channels“ sieja ta pati idėja – siekis dalintis labiau asmeniškomis detalėmis jums artimesnių žmonių rate.
Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, UAB „Publicum”