Daugiausia „Smart-ID“ vartotojų – Lietuvoje
|Per šiuos metus skaitmeninio identifikacijos sprendimo „Smart-ID“ naudotojų Lietuvoje padaugėjo tris kartus – dabar juo naudojasi daugiau kaip 600 tūkst. šalies gyventojų. Baltijos šalyse Estijos IT bendrovės „SK ID Solutions“ sukurtu įrankiu iš viso naudojasi 1,5 mln. žmonių. Dabar jau 4-ių didžiausių Lietuvos bankų klientai gali naudotis „Smart-ID“: „Luminor“ ir Šiaulių bankas šį identifikacijos sprendimą įdiegė per pastarąjį mėnesį.
Š. m. pradžioje Lietuvoje buvo 200 tūkst. „Smart-ID“ vartotojų, šiandien jų skaičius patrigubėjęs ir viršija 600 tūkst. Tai reiškia, kad kas penktas Lietuvos gyventojas yra aktyvus „Smart-ID“ vartotojas, o „Smart-ID“ yra sparčiausiai vartotojų skaičių auginantis ir patogiausias identifikacijos sprendimas. Latvijoje yra beveik 550 tūkst. vartotojų, Estijoje – apie 370 tūkst.
„2018 m. Lietuvoje mums buvo sėkmingi: gruodį baigėme integraciją Šiaulių banke, lapkritį – „Luminor“ banke ir šiandien jau keturi didžiausi bankai Lietuvoje pasitiki „Smart-ID“ sprendimu. Be to, praėjusį pavasarį Lietuvoje pradėjome teikti mobiliojo parašo paslaugą. Taigi, mūsų identifikacijos sprendimais iš viso naudojasi 800 tūkst. Lietuvos vartotojų“, – sako Liisa Lukin, „SK ID Solutions“ verslo plėtros vadovė.
„Pasirinkome „Smart-ID“ sprendimą, nes jis atitinka šiuolaikinių vartotojų poreikius naujos kartos bankininkystei – integruodami bankus Baltijos šalyse mes intensyviai link jos ir artėjame. Matome, kad sprendimas mūsų klientams patinka, jis yra intuityvus ir paprastai naudojamas. Nors „Smart-ID“ įdiegėme tik prieš mėnesį, sprendimu besinaudojančių „Luminor“ klientų skaičius sparčiai auga“, – teigia Evaldas Ruzgys, „Luminor“ skaitmeninių kanalų departamento vadovas.
„Programėlės dėka tiek prisijungimas prie banko, tiek atliekamos operacijos užima mažiau laiko. Su „Smart-ID“ klientams nebereikia prisiminti sudėtingų slaptažodžių, nešiotis kodų kortelės ar generatoriaus – su programėle viskas tampa greičiau ir šiuolaikiškiau. Vienu raktu klientas valdo kelias funkcijas. Galėčiau išskirti kelis didžiulius „Smart-ID“ privalumus – patogumą ir saugumą“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
„SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje. Lietuvoje pirmieji juo galėjo pasinaudoti SEB banko ir „Swedbank“ klientai. Sprendimas gali būti naudojamas prisijungti prie finansų, švietimo, telekomunikacijų, energetikos ir prekybos sektorių tiekiamų e-paslaugų. Š. m. lapkritį „Smart-ID“ pasiekė aukščiausią saugumo lygį ir tapo kvalifikuotu elektroniniu parašu (angl. Qualified Electronic Signature, QES), prilygstančiu ranka rašytam parašui ir pripažįstamu visoje Europos Sąjungoje. „Smart-ID“ elektroninis parašas galutiniam vartotojui yra nemokamas ir neribotas.
Bendrovė „SK ID Solutions“ specializuojasi tarptautiniuose e-identifikacijos sprendimuose. Tai Estijos valstybės partnerė, išduodanti nacionalinių identifikacijos dokumentų sertifikatus. „SK ID Solutions“ aptarnauja daugiau nei 600 finansinių, sveikatos priežiūros, švietimo ir įvairių kitų privačių ir viešojo sektoriaus organizacijų elektroninių paslaugų. Bendrovė turi daugiau nei 2 mln. galutinių vartotojų Baltijos šalyse. Daugiau informacijos: smart-id.com ir sk.ee.
Pranešimą paskelbė: Artūras Mankevičius, UAB RINKOM