Atradę naują nišą, lietuvių „Dorado“ per ICO pritraukė daugiau nei 6 mln. USD


					Atradę naują nišą, lietuvių „Dorado“ per ICO pritraukė daugiau nei 6 mln. USD

Inovatyvaus prekių pristatymo startuolis „Dorado“ sėkmingai baigė pirmą viešo kriptovaliutos platinimo (Initial Coin Offering – ICO) etapą ir pritraukė 6,3 mln. USD iš 7725 vartotojų visame pasaulyje.

Daugiausiai investicijų „Dorado“ sulaukė iš Filipinų, Tailando, Malaizijos, Indijos, Meksikos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės. Investuotojai Baltijos šalyse aktyvūs nebuvo – jie sudaro mažiau negu 10 proc. pritrauktos sumos. Lėšas investuoti bus galima dar du mėnesius.

„Dorado” – lietuvių bendrovėje „Foodout“ gimęs startuolis, radęs naują prekių pristatymo nišą ne tik Lietuvoje, bet ir daugelyje užsienio šalių.

„Pamatėme, kad yra didelis klientų poreikis gauti įvairių prekių iš vietos parduotuvių ar kitų vietų, ‒ maisto, elektros prekių, parfumerijos, bet ko. Paprastas pavyzdys, ‒ kai sergi, nėra būdo neišėjus iš namų gauti vaistų“, ‒ sakė Jonas Karosas, vienas „Dorado“ kūrėjų.

Reikalingas prekes miesto ribose „Dorado“ pristatys per valandą ar greičiau, ir tai padarys „Uber“ platformos principu veikiantys kurjeriai.

„Dorado“ vėliau ketina investuoti į kitas inovacijas: į pristatymo darbą pajungs dronus ir robotus, kurie praplės žmonių galimybes ir padės prekes pristatyti geriau, greičiau ir pigiau.

„Mūsų tikslas ‒ savo veiklą plėsti pasauliniu mastu ir būti daugiau negu tik maisto pristatymo bendrove. „Dorado“ logistinė platforma yra absoliučiai revoliucinė, kuri „Uber“ principu naudodama blockchain technologiją sujungs klientus su vietoje dirbančiais kurjeriais, galinčiais pristatyti viską, ko klientui reikia iš konkrečios parduotuvės, vaistinės ar restorano“, ‒ sakė J. Karosas.

Inovacijos kūrėjai sako, kad „Dorado“ stiprybė – „Foodout“ logistikos platforma, suburta komanda ir patirtis, kur nuolat tobulindami maisto užsakymą ir pristatymą gauna itin reikalingų žinių ir įžvalgų.

Visiškai kitoks užsakymo ir pristatymo būdas kuriamas iki minimumo mažinant žmogaus klaidos galimybę: naudojamos naujausios dirbtinio intelekto inovacijos pokalbių imitavimo technologijų srityje, esama „Foodout“ infrastruktūra ir milijono užsakymų duomenų analitika. Vėliau į procesą pajungti dešimt kartų už žmones greitesni robotai ir dronai leis pristatymo trukmę sumažinti iki 15 minučių.

„Gyvenimo būdas ir tempas reikalauja integruotų paslaugų. Beveik viską šiandien galima užsisakyti šviesos greičiu per mobiliąsias programėles ar mesendžerį, bet pristatymo industrija vis dar per lėtai prisitaiko prie šių poreikių. „Dorado“ tikisi į šią rinką įnešti proveržio ir būti didžiulių pokyčių varikliu“, ‒ sako J. Karosas.

„Dorado“ pirmiausia savo veiklą plės į Lenkiją bei Rusiją. Iš pritrauktų pinigų jau šiemet „Dorado“ įsigys vieną sparčiausiai Lenkijoje augančių maisto pristatymo platformų woopit.com. Rusijoje „Dorado“ savo veiklą plėtos kartu su Eygenyi Tikhorimov, į Rusiją įvedusiu „eBay“, „Yandex“ ir ozon.ru.

Vėliau „Dorado“ plėsis į Australiją ir Kanadą, kur įžvelgia palankias plėtros galimybes.

Pranešimą paskelbė : Sonata Židlinskaitė, Fabula Hill+Knowlton Strategies