„Sodra“ klientams konsultuoti telefonu 1883 nuo šiol naudos „Bitė Lietuva“ sprendimą

Pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai, „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrius vis dar sulaukia daugiau kaip 4 tūkst. skambučių kasdien. Tarnybos trumpąjį numerį 1883 visiškai perima ir aptarnauja „Bitė Lietuva“, taip užtikrindama klientams nenutrūkstamą galimybę rūpimais klausimais per nuotolį pasikonsultuoti su specialistais. 

Tam, kad „Sodros“ klientai galėtų sklandžiai naudotis valstybinio socialinio draudimo paslaugomis ir kuo skubiau gautų reikalingą pagalbą, bus naudojamas ryšio ir IT paslaugos verslui (angl. ICT) sprendimas. 

„Šis sprendimas leis užtikrinti aukščiausią ryšio kokybę. Taip pat suteiks galimybę aptarnauti ypač didelį skambučių skaičių. Masinės vakcinacijos metu „Bitė Lietuva“ visiškai perėmė koronaviruso karštąją liniją 1808, į kurią per valandą paskambindavo daugiau nei 5 tūkst. žmonių. Momentais skambučių skaičius siekė 400 per sekundę“, – pasakoja „Bitės“ pardavimų grupės vadovas Grigalius Kalvaitis. 

Kalvaitis priduria, kad norsšiandien „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrius per dieną sulaukia daugiau nei 4 tūkst. skambučių, karantino metu besikreipiančiųjų skaičius buvo daugiau nei du kartus didesnis. Tad net ir prasidėjus trečiam karantinui, apie kurį kalbama vis garsiau, sistema bus pasirengusi priimti buvusį ir dar didesnį srautą.

Taip pat, kadangi „Bitė“ aptarnaus visą „Sodros“ skambučių srautą, ateityje įmonė galės pritaikyti ir daugiau inovacijų, gerinančių skambučių valdymo funkcionalumą. 

Keičiantis operatoriams ir vykstant pereinamiesiems darbams, liepos 12 d. (pirmadienį) klientams galėjo būti sunkiau prisiskambinti į liniją.  

Bendrovė „Bitė Lietuva“ laimėjo „Sodros“ skelbtą konkursą, pagal kurį naujasis operatorius nuo šių metų liepos 9 dienos visiškai aptarnauja liniją 1883 ir tiekia internetą skambučių centrą aptarnaujančių padalinių miestuose, Kupiškyje, Radviliškyje bei Panevėžyje. 

Pranešimą paskelbė: Ugnė Belevičiūtė, UAB „Gravitas Partners”