Rudens išpardavimai gali padėti sutaupyti ir renkant kalėdines dovanas

Ruduo daugybei žmonių asocijuojasi su krintančiomis kainomis – prekybininkai stengiasi ištuštinti parduotuvių ir sandėlių lentynas nuo prekių, kurios kitąmet nebesulauks tiek dėmesio. Iš to daugiausiai išlošia pirkėjai, kurie turi progą įsigyti dominančias prekes pernelyg neišlaidaudami.

Išpardavimų maratonas prasideda jau rugsėjį – tuomet pristatomos rudens ir žiemos kolekcijos, o vasarai skirti drabužiai lentynose atsiduria su ryškiu nuolaidos ženklu.

„Žūtbūt nesivaikantiems naujausių madų tai yra puikus metas atnaujinti savo drabužių spintą, įsigyti norimas prekes pigiau. Ypač kai nuolaidos kartais siekia ir daugiau nei 50 procentų“, – teigia „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičiaus.

Išpardavimų, įvairių akcijų siūloma artėjant ir kone didžiausiam prekybininkų džiaugsmui – šventoms Kalėdoms.

„Apsiperkant išpardavimų metu taip pat galima neskubant, apgalvotai išsirinkti kalėdines dovanas. Taip galima išleisti mažiau, be to, nereikia stumdytis šiuo šventiniu laikotarpiu išaugančiose eilėse. Tam pasitarnauja ir elektroninės parduotuvės, kuriose galima apgalvotai susirinkti prekių krepšelį neišeinant iš namų, o užsisakytų prekių sulaukti tiesiai į namus“, – teigia G. Bilevičius.

„Juodojo penktadienio“ nauda

Viena svarbiausių datų ieškantiems išpardavimų – paskutinis lapkričio penktadienis. Tuomet visame pasaulyje prekybos centrai siūlo daugybę prekių itin patraukliomis kainomis. Nuo jų neatsilieka ir elektroninės parduotuvės.

„Juodojo penktadienio“ metu („Black Friday“ – angl.) verta pasižvalgyti ir į užsienyje esančias parduotuves, kuriose nuolaidos kai kurioms prekėms siekia ir daugiau nei 90 proc. Taip sutaupyti galima ir dar daugiau nei perkant savo šalyje. Ne ką mažiau akcijų laukiama ir po to einantį pirmadienį, kai vyksta „kibernetinis pirmadienis“, – pasakoja „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Anot pašnekovo, norint dar labiau sutaupyti, galima naudotis tarpininkų, kurie gali turėti ir asmeninių pasiūlymų, paslaugomis. Jų pagalbos kartais prireikia ir tam, kad prekė pasiektų Lietuvą, mat kai kuriose užsienio e. parduotuvėse nenumatomas siuntimas į mūsų šalį.

Atidėlioti neverta

„DPD group“ atlikto tyrimo duomenimis, internetu iš užsienio e. parduotuvių yra pirkę 8 iš 10 apklaustųjų: du iš trijų žmonių prekes užsisakinėjo iš Kinijoje veikiančių e. parduotuvių, 44 proc. apklaustųjų įsigytus daiktus siuntėsi iš Jungtinės Karalystės, o iš JAV – kas trečias.

„Pirkti iš e. parduotuvių masina ir tai, kad didelė dalis jų siūlo nemokamą prekių siuntimą ir grąžinimą. To svarbą pabrėžia didžioji dalis apklausos dalyvių. Taip pat svarbiu faktoriumi tampa ir tai, kad galima rinktis iš daugybės pristatymo būdų, pavyzdžiui, kad užsisakytą prekę pristatytu ne kurjeris, o ji nukeliautų į siuntų savitarnos terminalą“, – tyrimo duomenis apibendrina G. Bilevičius.

Populiariausios prekės buvo susijusios su mada – drabužiai, aksesuarai. Juos internetu pirko 28 proc. apklaustųjų. Kas dešimtas internetu įsigijo ir grožio priemonių. 16 procentų iš užsienio e. parduotuvių pirko elektroniką, kuriai išpardavimų metu taikomos itin didelės nuolaidos. Tiesa, planuojant įsigyti tam tikrų prekių kalėdiniam laikotarpiui pigiau, reikėtų tai daryti kuo anksčiau.

„Vis labiau artėjant Kalėdoms itin išauga siuntų skaičius ir e. parduotuvių darbo apimtys, todėl neišvengiama ir situacijų, kai prekių pristatymo data būna vėlesnė nei planuojama. Tad apie jų įsigijimą reikėtų galvoti kuo anksčiau, neatidėlioti paskutinei akimirkai. Tuomet vieną svarbiausių metų švenčių galima pasitikti be streso ir rūpesčių“, – pataria „DPD“ atstovas.

Tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys. Šį tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Kantar TNS“. 2018 m. gegužės-birželio mėnesiais apklausti 24,328 žmonės 21 Europos valstybėje, Lietuvoje apklausti 805 asmenys.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 600 darbuotojų.

Apie „DPDgroup“:

„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba daugiau kaip 68 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 32 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato 4,8 milijonus siuntų. Per 2017 metus buvo pristatyta per 1,2 mlrd. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“ ir SEUR.

„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2017 metais siekė 6,8 mlrd. Eur. „GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.

Pranešimą paskelbė: Rita Rauluševičiūtė, UAB „Gravitas Partners“