Naujoji „nSoft“ mobilios kasos aplikacija „nMobile v2“ iš naujo apibrėžia aptarnavimo standartus

Lietuviško kapitalo IT sprendimų įmonė „nSoft“ pristato naujos kartos mobiliąją kasos aplikaciją „nMobile v2“, sukurtą specialiai restoranų verslui. Tai – modernus padavėjo darbo įrankis, leidžiantis priimti užsakymus, atlikti atsiskaitymus ir atspausdinti fiskalinius kvitus tiesiai prie staliuko. Toks sprendimas įgalina priimti daugiau užsakymų per tą patį laiką ir ženkliai efektyvina visą restorano darbą.

Sprendimas, pritaikytas naujos kartos restoranų poreikiams

Kaip pasakoja IT įmonės „nSoft“ direktorius Lukas Radvilavičius, pirmoji „nMobile“ versija buvo sukurta prieš maždaug 8 metus. Per šį laikotarpį Lietuvos rinkoje pasikeitė ne tik įstatyminis reguliavimas, bet ir atsirado virtualios fiskalizacijos galimybė per Valstybinės mokesčių inspekcijos i.EKA projektą:
 
„Šie pokyčiai rinkoje sukūrė natūralų poreikį perkurti mūsų senąją mobiliosios kasos aplikaciją, įtraukiant virtualios fiskalizacijos galimybę ir atnaujinant jos dizainą. Dabar naujo dizaino aplikacija „nMobile v2“ yra ženkliai tobulesnė nei jos pirmtakas ir geriau atliepia šiuolaikinių restoranų poreikius.
 
„nMobile v2“ išsiskiria tuo, kad gali būti diegiama į nešiojamą terminalą su integruotu i.EKA VMI moduliu arba tiesiog į „Android“ telefoną. Pirmuoju atveju padavėjui pakanka vieno įrenginio, kad galėtų pilnai aptarnauti klientą: nuo užsakymo iki fiskalinio čekio išdavimo prie staliuko. Vienintelis skirtumas – aplikaciją naudojant su „Android“ telefonu, galutinis apmokėjimo žingsnis atliekamas jau POS kasoje. Tačiau abiem atvejais restoranai ne tik pagreitina aptarnavimą, bet ir sumažina klaidų bei užsakymų vėlavimo riziką.“

Jam antrina ir „nSoft“ produkto vadovas Dovydas Gaidamavičius, pateikdamas tokio efektyvaus įrankio naudojimo pavyzdį: „Maksimaliai išnaudojant aplikacijos galimybes, restorano veiklos procesus galima susidėlioti taip, kad klientui dar nespėjus pabaigti pasakoti užsakymo padavėjui, kitas darbuotojas jau atneš karštą dienos sriubą.“

Greitis ir patogumas – svarbiausi privalumai

Kaip teigiaD. Gaidamavičius, „nMobile v2“ aplikacija naudojama su „delninuku“ – dedikuotu išmaniuoju įrenginiu. Šio įrenginio paskirtis – greičiau aptarnauti klientus prie staliuko. Neturint tokio nešiojamo terminalo, padavėjas turėtų priimti užsakymą prie staliuko ir jį arba įsiminti, arba užsirašyti ant lapelio. Todėl„delninukas“ gelbsti kaip užrašų knygelė – joprivalumai ypač išryškėja vasaros sezono metu:

„nMobile v2“ mūsų klientams patogiausia naudoti vasaros sezono metu, kai atsidaro restoranų ir kavinių lauko terasos, prekybos erdvė ar staliukai išnešami į lauką. Tai vienas intensyviausiųprekybos laikotarpių, tad galimybė greitai valdyti užsakymus tiesiog čia ir dabar, prie staliuko, leidžia efektyviau aptarnauti klientus ir per tą pačią pamainą priimti daugiau užsakymų.

Pavyzdžiui, jeigu ateina daug svečių prie vieno staliuko, kurie daug visko užsisako, mobiliame terminale padavėjas tiesiog paspaudžia „užsakyti“ prie kiekvieno patiekalo ir užsakymą iškart mato virtuvės darbuotojai – patiekalai pradedami ruošti nedelsiant.

Programėlė taip pat turi pilną stalų valdymą ir stalų sales, o kiekvienas stalas gali turėti neribotą kvitų skaičių. Todėl labai lengva išskaidyti užsakymą ar priimti atskirus užsakymus prie to paties stalo. Taip taupomas darbuotojų laikas, nes nebereikia skaidyti sąskaitos apmokėjimo metu“, – detalizuoja D. Gaidamavičius.

Iš didžiųjų rinkos žaidėjų – teigiami atsiliepimai

Naujosios „nMobile v2“ aplikacijos ir mobilių terminalų funkcijas jau spėjo įvertinti keletas rinkos dalyvių. Vienas iš jų – „Žalgirio“ arena, kur renginių metu per trumpą laiką tenka aptarnauti itin daug žmonių.

„Įspūdžiai tikrai geri, labai patiko lengvai suprantama sistema. Net ir nauji darbuotojai labai greitai išmoksta naudotis šia aplikacija, tad naujokams lengva prisitaikyti prie greito darbo tempo.

Kaip pagrindiniai aplikacijos privalumai išryškėjo jos greitis ir patogumas: galima greitai priimti užsakymus, lengvai surasti prekes kasoje, o tai mūsų darbe yra itin svarbūs aspektai.

Ji leidžia užsakymus priimti ženkliai sklandžiau ir greičiau, galime priimti daugiau užsakymų vienu metu ir apskritai didinti bendrą klientų aptarnavimo greitį“, – įspūdžiais dalinasi Tadas Štramaitis, „Žalgirio“ arenos maitinimo departamento vadovas.

Panašiai apie naująjį „nSoft“ sprendimą atsiliepia ir maitinimo paslaugas renginiams teikiančios įmonės ir restorano „MB Gastromanai“ veiklos vadovas Danila Blagovescenskij:

„Pirmas įspūdis tikrai geras, naujos aplikacijos grafinė sąsaja yra patogesnė ir šiuolaikiškesnė. Kaip svarbiausius privalumus išskirčiau darbo laiko ir procesų optimizavimą – galime žymiai greičiau priimti ir vykdyti užsakymus. Labiausiai aplikacija pasiteisino aptarnaujant dienos pietų srautą arba didesnes rezervacijas – padavėjui nereikia grįžti kaskart priėmus užsakymą, jis gali juos priimti ir siųsti tiesiai į virtuvę vieną po kito.

Kai mūsų personalas pamatė, jog aplikacija padeda sutaupyti „žingsnių“ užsakymo procese, jie pradėjo naudoti šią aplikaciją dažniau. Rezultatas – aptarnavimas pagreitėjo, padavėjai pradėjo leisti daugiau laiko salėje su svečiais, o ne atliekant techninį darbą.“

Lietuviškas produktas su aukščiausios klasės aptarnavimu

Kaip pagrindinius privalumus, kurie išskiria „nSoft“ visoje rinkoje, D. Gaidamavičius įvardina lietuvišką produkto kilmę, 20 metų patirtį kuriant skaitmeninius sprendimus restoranams ir puikų verslo klientų aptarnavimą:

„Klientai ypač vertina kokybišką aptarnavimą, todėl visą reikalingą pagalbą teikiame visą parą. Į mūsų klientų užklausas atsako ne pokalbių robotai, o tikri specialistai, ir į jas reaguojama ne per kelias dienas, o iškart. Operatyvumą užtikrina dviejų lygių pagalbos centras: pirmąjį sudaro visą parą ir švenčių dienomis budintys skambučių centro darbuotojai, o antrąjį – IT skyrius, sprendžiantis sudėtingesnius, techninius klausimus. Tad esant reikalui, net ir viduryje nakties galime suteikti bet kokią pagalbą – net atvykti į vietą ir suteikti pakaitinį kasos kompiuterį.“

„nSoft“ klientai gauna lietuvišką produktą, su profesionaliu, greitu ir visą parą veikiančiu aptarnavimu bei pilna sandėlio apskaita. Restoranams skirtus sprendimus „nSoft“ taip pat kūrė konsultuodamiesi su vienais geriausių restoranų Lietuvoje, kurie ir sėkmingai naudoja šią sistemą, todėl tai yra unikaliems poreikiams pritaikyti, modernūs IT sprendimai.

Pranešimą paskelbė: Greta Lopetakaitė, UAB The Critical
Naujoji „nSoft“ mobilios kasos aplikacija „nMobile v2“ iš naujo apibrėžia aptarnavimo standartus

Naujoji „nSoft“ mobilios kasos aplikacija „nMobile v2“ iš naujo apibrėžia aptarnavimo standartus