Naujausios sandėlio apskaitos programos
|Peržiūrėjome rinkoje siūlomų programų technines galimybes ir likome maloniai nustebinti. Šiandien rinkoje yra daug profesionalių programų, kurios geba dirbti su kitomis programomis. Galimybė sinchronizuoti programas leidžia dar efektyviau išnaudoti sandėlio pajėgumus. Sandėlio apskaitos programos dažniausiai susideda iš bazinės programos ir papildomų modulių. Kiekvienas papildomas modulis gali būti programuojamas pagal kliento poreikius. Kaip vyksta programos derinimo darbai? Viskas prasideda tuomet, kada su klientų yra pasirašoma programos įsigijimo sutartis. Tuomet įmonės atstovai atvyksta į kompaniją ir realiai apžiūri transportą, sandėlius.
Norint sukurti efektyvius sprendimus reikia gerai suprasti kaip veikia visas verslas. Taigi, apžiūrimi sandėliai ir išsiaiškinama kaip vyksta visi darbai. Įvertinama kokių papildomų funkcijų reikės programoje, kad ji galėtų efektyviai dirbti. Kuomet specialistai atlieka kompanijos analizę, jie taip pat bendrauja su darbuotojais. Svarbu suprasti, kaip iki šiol dirbo įmonės personalas. Juk didelį sandėlį nėra taip paprasta valdyti. Reikia pasikalbėti su sandėlio darbuotojais, kad jie patys papasakotų, kokius procesus praeina krovinys, kada atvyksta į sandėlį. Taigi, darbuotojai papasakoja visą procesą, kaip viskas vyksta, o projektų vadovai pasižymi svarbiausius momentus. Vėliau, kuomet bus diegiami papildomi moduliai, bus svarbu, kad sandėlininkas rastų visas jam reikalingas funkcijas. Sandėlio apskaita iki šiol vyko popieriniame formate ir nustembame, kuomet sandėlininkas parodo storiausius žurnalus. Juose buvo kaupiama informacija apie krovinį, kada jis atvyko, kada išvyks, kas tai per krovinys ir kita svarbi informacija.
Kiek kainuoja programos?
Ko gero dažniausias klausimas, kuri užduoda visi nauji klientai. Kiek gi kainuoja sandėlio valdymo programos? Viskas priklauso nuo jūsų verslo. Bazinė programa gali kainuoti vos kelis tūkstančius eurų, tačiau pagrindinės išlaidos yra papildomų modulių diegimas ir naujos programos derinimas su jau turimomis programomis. Dažnas verslas turi ne vieną programą. Tai pirmiausia yra buhalterinės apskaitos programos, transporto valdymo programos, o dabar dar norima įsigyti ir sandėlių valdymo programą. Svarbu, kad visos jūsų turimos programos gerai veiktų tarpusavyje. Kiekvienas įmonės darbuotojas turi turėti galimybę patikrinti jam reikiamą informaciją.
Galime pasidžiaugti, kad vis daugiau kompanijų įvertina programų teikiamą naudą ir užsisako naujus programų atnaujinimus. Kada keičiasi verslo sąlygos, reikia atlikti ir programos pakeitimus. Padidėja sandėlių plotas ar nusiperkate daugiau transporto, tuomet programuotojai atlieka pakeitimus ir visa reikalinga informacija yra patogiai jums prieinama.