„myPlan“ įsigijo pagrindinį konkurentą „DeguDegu“

Lietuvos interneto ir televizijos paslaugų tarpininkavimo rinkoje įvyko pokytis – šių metų liepos mėnesį uždaroji akcinė bendrovė „Mano planas“, geriausiai žinoma savo prekės ženklu „myPlan“, įsigijo savo pagrindinį konkurentą „DeguDegu“. Žengti šį žingsnį „myPlan“ paskatino siekis įsitvirtinti lyderiaujančio telekomunikacinių paslaugų tarpininko pozicijoje ir užtikrinti tolesnį įmonės augimą – apyvartą ir klientų skaičių „myPlan“ padvigubina jau trečius metus iš eilės.

Interneto ir televizijos paslaugų tarpininkas

„myPlan“ sujungia populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje, todėl savo klientams siūlo daugiau nei 200 skirtingų planų. Vis daugiau vartotojų iš visos Lietuvos naudojasi patogia tarpininkavimo galimybe nemokamos profesionalios konsultacijos metu išsirinkti geriausiai tinkantį planą.

Tapti patikimu telekomunikacinių paslaugų tarpininku „myPlan“ komandai padėjo maksimali orientacija į klientą – greitis, patogumas, profesionalus ir malonus aptarnavimas pelnė klientų pasitikėjimą. Įmonės pasirinktas verslo modelis suteikia galimybę užtikrinti, kad užsisakant paslaugas per „myPlan“, jų kaina yra tokia pati, kaip ir užsisakant pas tiesioginį tiekėją, arba net dar mažesnė.

Pagrindinio konkurento įsigijimas

Septintus metus veikianti įmonė „DeguDegu“ interneto ir televizijos paslaugų tarpininkavimo rinkoje iki šių metų liepos mėnesio buvo pagrindinis „myPlan“ konkurentas. „DeguDegu“ aktyviai vystė telekomunikacinių ir informacinių paslaugų palyginimo ir užsakymo sistemą.

„myPlan“ nusprendė įsigyti (sandorio suma neatskleidžiama) ne pačią uždarąją akcinę bendrovę, bet „DeguDegu“ telekomunikacinių paslaugų tarpininkavimo sistemą – pagrindinę svetainę ir jas papildančias svetaines, socialinių tinklų paskyras ir visus kitus įrankius, susijusius su interneto ir televizijos paslaugų tarpininkavimo veikla. Nuo šiol abiejų įmonių klientai gali rinktis iš dar gausesnių įvairių telekomunikacinių paslaugų tiekėjų pasiūlymų. Abidvi sistemos ir visi su jomis susiję įrankiai integruoti į vieną visumą, užtikrinančią greitą, patogų ir kokybišką klientų aptarnavimą.

Tvaraus augimo perspektyvos

Anot Artūro Meškelės, įmonės „Mano planas“ vadovo, „DeguDegu“ įsigijimas buvo suplanuotas „myPlan“ plėtros etapas, leidžiantis toliau tęsti itin spartų įmonės augimą. „Šiuo metu „myPlan“ siekia suvaldyti augantį klientų ir tiekėjų ratą aktyviai investuojant į naujų telekomunikacinių paslaugų tiekėjų sklandų įtraukimą ir klientų aptarnavimo kokybės bei greičio optimizavimą“, – teigia A. Meškelė.

Šiais metais „myPlan“ tiekėjų tinklą pavyko sustiprinti dviem stipriais interneto paslaugų verslui tiekėjais – „Baltnetos komunikacijos“ ir „CSC TELECOM“. Toks papildymas padėjo tapti išskirtinai patogiu sprendimu smulkiam ir vidutiniam verslui, ieškančiam patikimų interneto paslaugų už priimtiną kainą.

Tvariam „myPlan“ augimui padeda ištobulintas partnerių atrankos procesas – pasirenkami tik tie interneto ir televizijos paslaugų tiekėjai, kurie gali užtikrinti kokybiškas paslaugas. Jei dėl vienokių ar kitokių priežasčių atrinktų tiekėjų paslaugų kokybė suprastėja, iš karto siekiama išsiaiškinti, kodėl taip įvyko. Imamasi priemonių smukusiai kokybei atkurti, o jei to padaryti nepavyksta – bendradarbiavimas su tiekėjais,  nebegalinčiais užtikrinti paslaugų kokybę, yra sustabdomas.

Efektyviai valdydama augantį tiekėjų ir klientų ratą, „myPlan“ toliau planingai siekia pagrindinio įmonės tikslo, kuris, anot įmonės vadovo, yra „geriausiu įmanomu būdu padėti visiems, kas nori įsigyti naujas arba pagerinti esamas interneto ir televizijos paslaugas“.

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats