Išmaniųjų aksesuarų gamintoja „Fitbit“ įsigijo sveikatingumo startuolį „Twine Health“

Vienas didžiausių fizinio aktyvumo apyrankių gamintojų pasaulyje – „Fitbit“ – paskelbė, kad įsigyja „Twine Health“ – inovatyvią sveikatingumo platformą, veikiančią mobiliosios programėlės pagrindu, padedančią gauti profesionalų pagalbą lėtinių negalavimų kamuojamiems arba sveikesnius įpročius formuojantiems žmonėms. Tikimasi, kad naujoji partnerystė ne tik padės milijonams žmonių, bet ir ilguoju laikotarpiu prisidės prie išlaidų sveikatos apsaugai mažinimo.

 „Twine Health“ sveikatos mokymų platforma įgalina žmonės lengvai bendrauti su sveikatos priežiūros specialistais ir įveikti iššūkius, susijusius su lėtinėmis ligomis, tokiomis kaip diabetas ir hipertenzija. Platformoje pagalbą gali rasti ir žmonės, norintys stiprinti sveikus įpročius, sumažinti savo svorį arba mesti rūkyti.

Platforma sukurta remiantis klinikiniais žmogaus elgsenos tyrimais 2013 m. bei atitinka aukščiausius saugos reikalavimus, apibrėžtus JAV Sveikatos draudimo perkeliamumo ir atskaitomybės akte (HIPAA) Jos kūrėjai dr. John Moore, Frank Moss ir Scott Gilroy pasitelkė dirbtinio intelekto įžvalgas ir socialinio bendravimo patirties poveikį koreguojant kasdienius įpročius ir suteikiant individualizuotą sveikatos priežiūrą. „Twine Health“ metodikos efektyvumas kontroliuojant diabetą ir hipertenziją įrodytas tyrimais, kurie buvo atlikti Masačiusetso ligoninėje bei „Joslin“ diabeto centre.

„Sukūrėme „Twine Health“ norėdami įgalinti pacientus pačius rūpintis savo sveikata ir aiškiau pajausti atsakomybę už savo įpročius ir šių įpročių pasekmes. Tuo pat metu pacientams suteikiame galimybę gauti sveikatos specialistų ir artimiausių žmonių paramą, padedančią sveikiau gyventi. Nuostabu, kad dabar technologijos suteikia unikalią galimybę lengviau koreguoti savo elgesį ir atremti kasdienius iššūkius“, – sako vienas iš „Twine Health“ įkūrėjų ir vadovų J. Moore, pastebėdamas, kad „Fitbit“ prekės ženklas ir patirtis motyvuojant daugybę žmonių sveikiau gyventi padės „Twine Health“ pasiekti dar geresnių rezultatų kuriant priemones ir ligų prevencijai, ir negalavimų gydymui. Planuojama, kad „Twine Health“ kūrėjai ir komanda prisijungs prie „Fitbit“ ekspertų, vystančių sveikatingumo sprendimus.

„Mūsų dėmesį patraukė puikūs rezultatai, kurių „Twine Health“ padėjo pasiekti nuo diabeto ir hipertonijos kenčiantiems žmonėms, nes pagalba jiems – tarp „Fitbit“ prioritetų. Vien JAV nuo šių lėtinių ligų kenčia 105 mln. žmonių, todėl tikimės, kad „Fitbit“ patirtis įgalinant milijonus žmonių geriau rūpintis savo sveikata padės sukurti tvirtesnį ryšį tarp pacientų ir tų, kurie jais rūpinasi, bei daug lengviau formuoti pageidaujamus sveikus įpročius“, – sako „Fitbit“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų James Park, pastebėdamas, kad „Twine Health“ ir „Fitbit“ bendradarbiavimas padės geriau rūpintis pacientų sveikata už sveiktos priežiūros institucijų ribų, o tai ilguoju laikotarpiu gali padėti sumažinti ir medicininės pagalbos kaštus.

„Twine Health“ veikia ir kaip bendradarbiavimo platforma, leidžianti paprasčiau planuoti pacientų priežiūros veiklas. Be to, sveiktos specialistai, naudodami „Twine Health“, gali suteikti efektyvią pagalbą dideliam skaičiui pacientų. Vienas iš „Twine Health“ ilgalaikių tikslų – prisidėti prie sveiktos apsaugos sistemų tobulinimo, efektyvesnių sveikatingumo programų sudarymo ir geresnės sveikatos priežiūros darbovietėse tuo pat metu padedant mažinti bendras išlaidas sveikatos priežiūrai.

Įsigydama „Twine Health“ platformą, „Fitbit“ tęsia savo darbą sveikatos apsaugos srityje ir siekia sukurti daugiau pasiūlymų, kaip tobulinti sveikatos planus, sveikatos priežiūros schemas ir sistemas. Tikimasi, kad platformos įsigijimas taip pat prisidės prie prenumeratorių atnešamų pajamų didėjimo. Ateityje „Fitbit“ planuoja „Twine Health“ platformos privalumus pasiūlyti ir savo bendruomenei, kurią sudaro 25 mln. naudotojų iš viso pasaulio. Tikimasi, kad „Twine Health“ įsigijimo sandėris buvo baigtas pirmąjį šių metų ketvirtį.

Apie „Fitbit“:

Suteikdami siekiantiems sveikiau ir aktyviau gyventi duomenis ir patarimus, „Fitbit“ produktai padeda rūpintis savo sveikata. „Fitbit“ – viena iš lyderiaujančių fizinio aktyvumo apyrankių gamintojų, kuriančių produktus, kurie suteikia motyvacijos gyventi aktyvesnį gyvenimą kasdien. Tarp inovatyviausių ir populiariausių „Fitbit“ prekių – fizinio aktyvumo apyrankės Fitbit Surge®Fitbit Blaze®Fitbit Charge 2®Alta HR™Alta®Fitbit Flex 2®Fitbit One®,  Fitbit Zip® , išmanusis laikrodis Fitbit Ionic™ , bevielės ausinės  Fitbit Flyer™,  Fitbit Aria® ir bevielės svarstyklės Fitbit Aria 2™. „Fitbit“ prekes galima įsigyti 46 tūkst. parduotuvių 78-ose pasaulio valstybėse.

Pranešimą paskelbė : Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“