„Httpool“ tapo oficialiais „Snapchat“ atstovais penkiolikoje Europos šalių

„Httpool“ skelbia tapusi oficialiu „Snapchat“ reklamos sprendimų pardavimų partneriu penkiolikoje Europos rinkų, įskaitant Austriją, Šveicariją, Suomiją, Lenkiją, Rumuniją, Graikiją, Čekiją, Slovakiją, Vengriją, Slovėniją, Kroatiją, Bulgariją, Lietuvą, Latviją ir Estiją. Ši partnerystė darsyk patvirtina, kad „Httpool“ yra patikimas socialinių medijų gigantų atstovas. Įmonė bendradarbiauja su tokiomis bendrovėmis kaip „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, „TikTok“ ir „Spotify“.

2011 metais pasirodęs „Snapchat“ tapo viena populiariausių socialinių platformų, kuri kasdien pritraukia daugiau nei 229 milijonus aktyvių vartotojų. Negana to, programėlė pasitvirtino ir kaip efektyvi priemonė reklamai visame pasaulyje, investicijos į produktų ir paslaugų pozicionavimą šiame tinkle atsiperka su kaupu.

„Labai džiaugiamės gavę galimybę dirbti su „Snap Inc.“. Šiuo metu agentūros ir prekių ženklai patiria galybę išbandymų, o mes esame pasiryžę padėti jiems pasiekti žmones, kurie dabar praleidžia daug laiko savo mobiliuosiuose telefonuose. Stengsimės pasiūlyti agentūroms ir prekės ženklams tinkamas priemone bei paslaugas, kurios padėtų joms augti ir tobulėti šiuo nestabiliu ekonominiu laikotarpiu, taip pat ateityje“, – sako „Httpool Lietuva“ vadovas Šarūnas Sakalauskas.

„Snapchat“ siūlo tikslius auditorijų matavimo ir pasiekimo įrankius, prieinamus visiems skaitmeninių kampanijų kūrėjams. „Snap Ads“ reklamos paskyroje pateikiami duomenys apie pasiekiamumą, parodymus, kainą, taip pat tokie rodikliai kaip filtrų statistika, ekrano perbraukimai, peržiūros, pasidalinimai, pasiekiamumas ir t.t. „Snapchat“ kampanijų kūrėjams taip pat siūlo kelias iš anksto apibrėžtas tikslines auditorijas, suskirstytas pagal gyvenimo būdą, demografinius rodiklius (amžių, lytį) bei buvimo vietą, naudojamą įrenginį ar operatorių.

„Mes labai džiaugiamės plėsdami savo bendradarbiavimą su „Httpool“. Ši kompanija turi aukštus kompetencijų ir patirties standartus, kurie pasitarnaus konsultuojant klientus, kaip pasiekti kuo geresnių reklamos rezultatų mūsų platformoje“, – sako Yabs Macauley, „Snap Inc.“ Europos ir Afrikos tarptautinių partnerysčių vadovas.

Ši partnerystė yra svarbus žingsnis „Httpool“ Europos rinkoje. „Snapchat Ads“ įtraukimas į „Httpool“ paslaugų spektrą dar labiau sustiprins įmonės galimybes pasiūlyti efektyviausius skaitmeninės kampanijos sprendimus prekių ženklams, agentūroms ir reklamos kūrėjams.

„Httpool“ galės pasiūlyti įvairių įsitraukimą skatinančių reklamos formatų 15-oje Europos šalių:

„Snap Ads“ yra vieno statinio vaizdo ar vaizdo įrašo pilno ekrano vaizdo reklama. Pateikiamas vaizdas, garsas ir judesys, sukurtas specialiai išmaniųjų telefonų naudotojams: rodomas per visą ekraną, su automatiškai įsijungiančiu garsu. Į „Snap Ads“ taip pat galima integruoti interaktyviuosius elementus: nukreipimą į reklamuojamos programėlės įdiegimo puslapį, pilnos trukmės vaizdo įrašą ar nukreipimą į svetainę.

Objektyvai leidžia vartotojams pritaikyti realaus laiko vaizdo ir garso efektus savo asmenukėms bei aplinkai, taip prekės ženklai gali atrasti linksmiausius ir kūrybiškiausius būdus integruoti savo produktus į „Snapchat“ vartotojų gyvenimą. Objektyvai atveria daug galimybių prekių ženklams užmegzti ryšį su vartotojais išnaudojant išplėstosios realybės įrankius.

Filtrai, meniški ir kūrybiški perdengimai, atsirandantys vartotojui darant kadrą tam tikroje lokacijoje. Šis įrankis leidžia prekės ženklams atsirasti aktualiausiose vietose – ten, kur jų produktas yra perkamas, vartojamas arba apie jį yra galvojama – tokiu būdu didinamas žinomumas ar skatinamas kitas norimas veiksmas.

Istorijų formatas, prekės ženklų integracija į istorijų srautą, tuo pačiu leidžiant vartotojui braukti į viršų ir peržiūrėti išsamesnę informaciją apie produktus, svetaines ar vaizdo įrašus.

Reklama yra nepertraukiami šešių sekundžių trukmės skelbimai, kurių bendra trukmė gali siekti net ir tris minutes, jie rodomi profesionaliai atrenkamame „Snap“ turinyje.

Pranešimą paskelbė: Saulė Bakšė, UAB „Idea Prima“