Garso turinio platforma „Podimo“ stiprina tarptautinę komandą, augins pajėgumus Lietuvoje
|2023 m. sausio 31 d. Vilniuje technologijų plėtros padalinį turinti pasaulinė tinklalaidžių ir garso knygų platforma „Podimo“ į produktų ir augimo komandas pasamdė du naujus vadovus. Produktų vadove tapo 7 metus bendrovėje „Meta“ dirbusi Malvina Goldfeld. Viceprezidento augimui pareigas nuo šiol eis vienas „Uber“ ir „Twitter“ vadovų komandos narių Johannas Querné. Bendrovės vadovų komandoje yra ir du lietuviai – technologijų vadovas ir įmonės „Podimo Lithuania“ generalinis direktorius Tomas Šereikis bei e. komercijos vadovė Lijana Norkaitytė. Šiuo metu Lietuvos bendrovei Vilniuje „Podimo“ ieško papildomų darbuotojų į technologijos inžinierių ir programuotojų pozicijas.
Kaip produkto vadovė M. Goldfeld bus atsakinga už „Podimo“ produkto viziją, strategiją ir jos įgyvendinimą. Daugiau kaip 15 metų patirtį su „Metos“ ir „PayPal“ strateginiais projektais sukaupusi M. Goldfeld dirbs iš Barselonos.
Pasak jos, dabartinėje kultūroje žmonės yra susiskaldę ir paviršutiniškai vertinantys, jiems trūksta galimybių įsigilinti į įvairius požiūrius ir reiškinius. „Garso turinys suteikia galimybę ilgiau sukaupti dėmesį ir lavinti aplinkinio pasaulio supratimą. Manau, „Podimo“ gali užsitikrinti svarbų vaidmenį kalbant apie garso informacijos formatą ir atnešti daugiau apgalvotų pokalbių, kritinio mąstymo ir žmogiškumo suvokimo įvairiais kampais – to labai reikia žmonėms, vis didesnę gyvenimo dalį praleidžiantiems internete“, – kalbėjo naujoji produkto vadovė.
„Podimo“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mortenas Strunge teigė, kad stiprindamas komandą tikisi ir daugiau inovacijų. „Mes daug tikimės iš naujovių žodinio garso turinio formate – ne tik iš tų būdų, kuriais vartotojai randa turinį ir į jį įsitraukia, bet ir iš paties formato plėtros, kūrybiškų būdų suteikti klausytojams naujų patirčių“, – sakė M. Strunge.
Anksčiau bendrovėse „Twitter“, „Uber“ ir „Lazada/Alibaba“ aukštas pareigas ėjęs J. Querné vadovaus „Podimo“ augimo ir e. komercijos komandoms ir dirbs iš Londono. Jo specializacija – bendrovių augimo spartinimas pasitelkiant skaitmeninę rinkodarą ir naujausias technologijas. Prieš prisijungdamas prie „Podimo“ komandos jis ėjo „Twitter“ pasaulinio augimo rinkodaros direktoriaus pareigas.
„Esame tikri, kad Johannas padės „Podimo“ pasiruošti tolesnei plėtrai“, – komentavo „Podimo“ generalinis direktorius M. Strunge.
Danijoje sukurtas startuolis „Podimo“ padalinį Lietuvoje atidarė prieš 2,5 metų. Pernai „Podimo“ užsitikrino papildomą B etapo finansavimą – 58,6 mln. eurų. Šiuo metu įmonėje „Podimo Lithuania“ Vilniuje yra 36 darbuotojai, bet inžinierių ir programuotojų komandą bendrovė siekia auginti bent dvigubai, todėl aktyviai ieško „back-end“, „front-end“ inžinierių ir jų komandų vadovų.
„Podimo“ platforma, suteikianti turinio kūrėjams ir tinklalaidžių autoriams tvarų būdą užsidirbti iš kūrybos, šiuo metu prieinama Danijos, Vokietijos, Ispanijos, Norvegijos, Nyderlandų, Suomijos ir Lotynų Amerikos šalių gyventojams.
Be papildomo B etapo investicijos, nuo veiklos pradžios „Podimo“ buvo pritraukusi 100 mln. eurų finansavimą. Lietuvoje bendrovė minima kaip viena iš 10 didžiausius atlyginimus Vilniuje mokančių technologijų bendrovių, čia įsikūrusio „Podimo“ technologijų padalinio atlygio mediana gruodį buvo 6,7 tūkst. eurų.
Pranešimą paskelbė: Renata Rimkutė, UAB ADVERUM