„Bitė“ stiprina partnerystę su „Apple“: jau šiemet sieks bent 40 proc. „iPhone“ rinkos

Augant klientų susidomėjimui „Apple“ įrenginiais, bendrovė „Bitė Lietuva“ stiprina partnerystę su šiuo gamintoju ir dar šiemet planuoja pasiekti bent 40 proc. „iPhone“ pardavimų rinkos tarp operatorių. Šiuo tikslu „Bitė“ atnaujino salonus, atliko tinklo reguliavimus, apmokė darbuotojus pagal specialią  „Apple“ programą, ir taip pat koreguoja „Apple“ įrenginių kainodarą.
„Pastebime, kad augant lietuvių pajamoms, populiarėja brangesni įrenginių modeliai ir tuo pačiu natūraliai auga paklausa „Apple“ produktams. Tiesa, „GfK Retail and Technology“ 2017 m. I pusmečio duomenimis, šiuo metu Lietuva su 13 proc. „iPhone“ skvarba vis dar smarkiai atsilieka nuo tokių šalių, kaip Jungtinė Karalystė ar Švedija, kur skvarba siekia kone 50 procentų. Aktyvesnė partnerystė su „Apple“ suteiks mūsų klientams galimybę susipažinti su platesniu įrenginių asortimentu, kiekvieną iš jų išbandyti ir pasirinkti tą, apie kurį ilgą laiką svajojo“, – sako Arūnas Mickevičius, bendrovės „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.
Pasak jo, viena iš priežasčių, kodėl Lietuvoje šio gamintojo įrenginių skvarba sąlyginai nedidelė – iki šiol Lietuvoje mobiliojo ryšio operatoriai „Apple“ produkcijai neskyrė pakankamai dėmesio: „Užsukus į salonus ne visada buvo galima rasti pilną produktų asortimentą ir jį išbandyti gyvai. Taip pat pastebėjome, kad „Apple“ įrenginiai buvo gerokai rečiau įtraukiami į reklamines kampanijas ar patrauklias akcijas. Manome, kad išsamiau pristatę „Apple“ produkciją ir pritaikę mažesnę kainą „Bitės“ salonuose sulauksime kur kas daugiau klientų ir augs pardavimai.“
Specialios „Apple“ erdvės visuose „Bitės“ salonuose
Pasak A. Mickevičiaus, „Bitė“ atnaujino salonus ir įrengė juose specialias „Apple“ įrenginių demonstracines erdves. Į salonų atnaujinimą ir „iPhone“ kampanijos startą įmonė investavo apie 250 tūkst. eurų.
Šiuo metu lankytojai „Bitės“ salonuose gali gyvai išbandyti paklausiausius modelius – „iPhone 7“, „iPhone 6S“ bei „iPhone SE“ išmaniuosius telefonus, o didžiuosiuose salonuose – ir „iPhone 7 Plus“, „iPhone 6S Plus“, „iPhone 5S“, taip pat „iPad“ planšetes bei „Macbook“ kompiuterius. Nuo šiol „Bitės“ klientai pastebės kur kas daugiau akcijų ir naudingų pasiūlymų, skirtų „Apple“ įrenginiams – šiuo metu visiems „iPhone“ modeliams taikoma 15 proc. nuolaida. „Sieksime, kad būtent „Bitės“ salonuose „Apple“ įrenginių asortimentas būtų maksimalus, ir juos būtų galima įsigyti palankiausiomis sąlygomis“, – dalinosi planais A. Mickevičius.
Papildomas privalumas: „iPhone“ telefonų baterijos veiks iki 10 proc. ilgiau
Taip pat bendrovė pagal „Apple“ rekomendacijas specialiai šio gamintojo įrenginiams pritaikė savo tinklą. Kaip parodė „Bitės“ specialistų atlikti vidiniai testai, dėl šio atnaujinimo „iPhone“ išmaniųjų telefonų baterijos veiks ilgiau net iki 10 procentų.
„Bitės“ išmaniųjų ekspertai apmokyti pagal specialias „Apple“ programas
Atnaujinant salonų tinklą, kartu savo žinias papildė „Bitės“ išmaniųjų ekspertai ir salonų darbuotojai. Jie buvo apmokyti pagal specialią „Apple“ programą, todėl nuo šiol galės dar išsamiau atsakyti į klausimus apie šio gamintojo  įrenginius.
„Bitė Lietuva“ yra oficialus „Apple“ atstovas Lietuvoje.

Pranešimą paskelbė: Martynas Pasiliauskas, Integrity PR