„Baltic Amadeus“ įgyvendinami struktūriniai pokyčiai didins investicijų grąžą klientams
|IT ir skaitmenizacijos sprendimų bendrovė „Baltic Amadeus“ 2023-iuosius pradėjo struktūriniais pokyčiais. Iki šiol „Baltic Amadeus“ dirbo kaip projektinė organizacija, o įgyvendinus vidinę transformaciją bendrovėje buvo suformuoti į atskiras veiklos sritis orientuoti padaliniai. Ši pertvarka, skirta greitesniam paslaugų teikimui ir vertės klientams didinimui užtikrinti, yra 2020 m. pradėtos įgyvendinti plėtros strategijos dalis.
„Baltic Amadeus“ Operacijų vadovo Vytauto Kaminsko teigimu, pastarųjų metų įvykiai – pasaulinė pandemija, Rusijos karas prieš Ukrainą – įrodė, jog siekiant užsibrėžto augimo organizacijoje yra būtinas lankstumas, o įgyvendinant IT sprendimus klientams – greitis. Anot jo, būtent tai ir įgalina naujoji „Baltic Amadeus“ organizacinė struktūra.
„Klientai mums yra centre, tad glaudžiai bendradarbiaudami su jais galime įsigilinti į besikeičiančius jų poreikius. Be to, reaguojame į mus supančią aplinką – IT rinka ir konkurencija joje nuolat auga, o kartu plečiasi mūsų kompetencijos bei paslaugų spektras. Todėl siekdami dar geriau atliepti klientų lūkesčius, pakeitėme organizacijos struktūrą. Iki šiol pagal naudojamas technologijas veikusios komandos suformuotos į devynis naujus padalinius, orientuotus į konkrečias paslaugų sritis“, – sako V. Kaminskas.
Šios transformacijos metu buvo sukurtos naujos stabilios komandos, turinčios ekspertines žinias konkrečioje paslaugų srityje: strateginės IT konsultacijos, e. prekybos, daugiakanaliai, mobiliosios bankininkystės, duomenų analitikos, debesijos sprendimai, viešojo sektoriaus bei pritaikytosios programinės įrangos kūrimo paslaugos. Pasak V. Kaminsko, ši paslaugų specializacija aprėpia esmines IT sektoriaus sritis ir tuo pačiu kartu su klientu padeda geriau išsigryninti poreikius bei jų įgyvendinimui būtinus sprendimus. Kiekviena konkrečios paslaugos komanda turi visą sprendimo kūrimui reikalingų kompetencijų spektrą, jų nebereikia iš naujo supažindinti su atskira verslo sritimi. Tad specialistai gali daugiau dėmesio skirti kliento pažinimui, jo poreikių įvertinimui ir pridėtinės vertės kūrimui.
„Paprastai sakant, ši paslaugų specializacija mums leidžia būti „arčiau kliento“, užtikrinti greitį bei efektyvumą. Toks adaptyvus, į klientus orientuotas, paslaugų teikimo modelis įgalina mūsų komandas visapusiškai konsultuoti ir teikti sprendimus sutelkiant visą dėmesį į konkrečią veiklos sritį bei kliento poreikius. Taip užtikriname greitesnį paslaugų teikimą ir didesnę investicijų grąžą savo klientams. Be to, tai leidžia stiprinti mūsų vidinę mokymosi kultūrą, tikslingai ugdyti tam tikrų sričių kompetencijas“, – apibendrina „Baltic Amadeus“ atstovas.
Nei įmonės strategija, nei pozicionavimas rinkoje nesikeičia, „Baltic Amadeus“ ir toliau lieka patikimu technologiniu partneriu klientams Lietuvoje bei užsienyje, teikiančiu aukščiausios kokybės IT paslaugas bei sprendimus įvairaus dydžio verslams – nuo korporacijų iki smulkių ir vidutinių įmonių ar startuolių.
„Baltic Amadeus“ – unikalius IT sprendimus kurianti ir skaitmenizacijos klausimais konsultuojanti bendrovė siekia užtikrinti geriausią patirtį savo klientams, naudotojams bei darbuotojams. Daugiau nei 250 kvalifikuotų profesionalų kuria naujausiomis technologijomis paremtus daugiakanalės prekybos, mobiliosios bankininkystės, duomenų bei verslo analitikos sprendimus, teikia individualios programinės įrangos kūrimo, IT konsultavimo, informacijos saugumo ir debesijos paslaugas. Per 34 veiklos metus „Baltic Amadeus“ bendrovė yra įgyvendinusi jau daugiau nei 2000 IT sprendimų Šiaurės Europos finansų, energetikos, telekomunikacijų, logistikos ir kitų sektorių įmonėms.
Pranešimą paskelbė: Indrė Vareikytė, UAB „Fabula ir partneriai”